مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-10سياسي

فارس من| شهریه اسفندماه مهدکودک ها را خانواده ها باید پرداخت کنند


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مازندران گفت: براساس قراردادی که بین مهدهای کودک و خانواده ها بسته شده در صورت انصراف خانواده ها در آن ماه شهریه همان ماه را بدون غذا باید پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عناوین خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

در توضیح این سوژه آمده است، با توجه به شرایط حاکم در جامعه که به دلیل ویروس کرونا اکثر دستگاه های اجرایی تعطیل می باشد بعضی از مدیران مهدکودک ها با ارسال پیامی به والدین آنها را وادار به پرداخت شهریه می کنند.

همچنین با توجه به تعطیلی مهدکودک ها، مدیران اجاره مهدکودک ها و حقوقشان مربیان را از کجا دریافت کنند؟ آیا تدابیری اندیشیده اید؟ بسیاری از مربیای مهد با همین حقوق مهد زندگی شون پیش می رود.

واقعا باید چیکار کرد؟ معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: براساس قراردادی که بین مهدهای کودک و خانواده ها بسته شده در صورت انصراف خانواده ها در آن ماه شهریه همان ماه را بدون غذا باید پرداخت کنند.

وحید حسین زاده افزود: خانواده ها باید انصراف خود را به صورت کتبی تحویل دهند که در این صورت شهریه اسفند ماه را باید بدون غذا پرداخت کرده و ملزم به پرداخت شهریه فروردین نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شهریه اسفندماه مهدکودک ها را خانواده ها باید پرداخت کنند

فارس من| شهریه اسفندماه مهدکودک ها را خانواده ها باید پرداخت کنند